Webinar: Łączy nas… PMO

REGULAMIN WYDARZENIA
z dnia 24 kwietnia 2025 roku

I Postanowienia ogólne

  1. Webinar: „Transformacja administracji publicznej” - zwany w dalszej części Regulaminu „wydarzeniem”, organizowane przez PMI Poland Chapter odbędzie się 24 kwietnia 2025 r.

  2. Organizatorem wydarzenia jest PMI Poland Chapter z siedzibą w Warszawie (02-672), przy ul. Domaniewskiej 47/10, KRS 0000-167-986, NIP 525-227-89-73, REGON 0155-4342-4, zwany w dalszej części Regulaminu „Organizatorem”.

  3. Wydarzenie odbywa się online, za pomocą platformy Zoom, a oficjalnym kanałem komunikacji pomiędzy uczestnikiem a organizatorem jest adres email: warszawa@pmi.org.pl

II Zasady uczestnictwa

  1. Podstawą uczestnictwa w wydarzeniu jest wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie internetowej: Łączy nas... PMO oraz akceptacja regulaminu wydarzenia.

  2. Link do udziału w wydarzeniu uczestnicy otrzymają w dniu wydarzenia.

  3. O udziale w wydarzeniu decyduje kolejność zgłoszeń.

  4. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

  5. Zabronione jest rejestrowanie, nagrywanie i fotografowanie wydarzenia bez zgody organizatora.

  6. Wydarzenie może być rejestrowane przez organizatora.

  7. Organizator zastrzega sobie prawo odwołania wydarzenia bez podania przyczyny.

  8. Organizator ma prawo do nie dopuszczenia uczestnika do udziału w wydarzeniu bez podania przyczyny.

III Przetwarzanie danych osobowych

  1. Administratorem danych jest Organizator, czyli Stowarzyszenie PMI Poland Chapter, z siedzibą w Warszawie (02-672), przy ul. Domaniewskiej 47/10, KRS 0000-167-986, NIP 525-227-89-73, REGON 015543424.

  2. Dane kontaktowe administratora danych: biuro@pmi.org.pl

  3. W związku z przetwarzaniem danych przysługują następujące prawa:
    1. cofnięcia zgody – jeżeli dane są przetwarzane na podstawie zgody,

    2. dostępu do danych – informacji o tym, jakie dane i w jakim celu są przetwarzane,

    3. sprostowania, zmiany, uaktualnienia danych,

    4. żądania usunięcia danych,

    5. żądania ograniczenia przechowywania danych,

    6. wniesienia sprzeciwu,

    7. przeniesienia danych,

    8. wniesienia skargi do organu nadzoru.

  4. Szczegółowe zasady dotyczące zbierania i przetwarzana danych osobowych Użytkowników Portalu, w tym Zamawiających i Uczestników Konferencji, opisane są w: Polityka prywatności i Przetwarzanie danych osobowych – wydarzenia online PMI Poland Chapter

IV Dane pozyskiwane w celu realizacji Wydarzenia

  1. W zakresie danych, których podanie jest obowiązkowe w formularzu:

  • Podstawą przetwarzania będzie wykonanie umowy zawartej pomiędzy Organizatorem a Uczestnikiem i realizacja prawnie uzasadnionych celów administratora, a więc realizacja celów statutowych Stowarzyszenia, tj. promowanie profesjonalizmu w zarządzaniu projektami w biznesie, organizacjach i ośrodkach akademickich oraz wspieranie, przyjmowania i rozpowszechniania w Polsce najlepszych praktyk zarządzania projektami, oraz pobudzanie świadomości społeczeństwa w tej dziedzinie,

  • Dane będą udostępniane osobom zaangażowanym w organizację wydarzenia i przetwarzane do zakończenia czynności związanych z realizacją wydarzenia. Organizator może przekazać dane osobowe podwykonawcom Organizatora (np. dostawcy oprogramowania,) biorącym udział w przeprowadzeniu Wydarzenia na zlecenie PMI Poland Chapter w celach związanych z realizacją Wydarzenia. ​Dane osobowe Uczestnika zawarte w formularzu zgłoszenia udziału w Wydarzeniu zebrane przez Organizatora przetwarzane są w celu przeprowadzenia Wydarzenia zgodnie z postanowieniami Regulaminu, w tym stworzenia listy Uczestników.

  1. W zakresie danych, których podanie jest dobrowolne w formularzu:

  • Podstawą przetwarzania będzie wyrażona zgoda, dokonana poprzez podanie określonych danych w polach formularza.

  • Dane będą udostępniane osobom zaangażowanym w organizację Wydarzenia i przetwarzane do zakończenia czynności związanych z rozliczeniem Wydarzenia, chyba że wcześniej zgoda zostanie cofnięta.

  1. Dane rejestrowane i udostępniane w formie plików multimedialnych, zdjęć i nagrań wideo:

  • Dane przetwarzane będą na podstawie realizacji prawnie uzasadnionych celów administratora oraz wykonania umowy, a więc realizacji celów statutowych Stowarzyszenia, tj. promowania profesjonalizmu w zarządzaniu projektami w biznesie, organizacjach i ośrodkach akademickich oraz wspierania, przyjmowania i rozpowszechniania w Polsce najlepszych praktyk zarządzania projektami, oraz pobudzania świadomości społeczeństwa w tej dziedzinie.

  • Dane będą udostępniane osobom zaangażowanym w organizację Wydarzenia oraz zajmującym się profesjonalnym nagrywaniem, fotografowaniem i obróbką materiałów.

V Dane pozyskiwane w celach marketingowych i handlowych

  1. Dane, w których wyrażono zgodę na cele marketingowe lub handlowe:

  • Przetwarzane będą na podstawie wyrażonej zgody w formularzu.

  • Przechowywane będą do czasu cofnięcia zgody.

  • Przekazywane będą podmiotom wskazanym w składanych oświadczeniach.

VI Informacje o partnerach i sponsorach

  1. Partnerzy oraz Sponsorzy mogą prowadzić działania marketingowe podczas sesji i warsztatów, pod warunkiem, że uczestnicy są o tym poinformowani.

  2. Partnerzy oraz Sponsorzy są poinformowani przez Organizatora, iż nie mogą prowadzić działań marketingowych wobec uczestników wydarzenia, które są nieetyczne lub naruszają normy prawne i obyczajowe.

VII Postanowienia końcowe

  1. Zgłoszenie uczestnika do udziału w wydarzeniu jest równoznaczne z wyrażeniem przez niego zgody na przetwarzanie jego danych osobowych przez Organizatora na zasadach wynikających z ogólnie obowiązujących przepisów prawa, ze szczególnym uwzględnieniem Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz.U. Nr 133, Poz. 833, z późniejszymi zmianami).

  2. Udział w wydarzeniu PMI Poland Chapter ​jest równoznaczny z przeniesieniem na Organizatora autorskich praw majątkowych do nagrań i zdjęć oraz z wyrażeniem zgody na komercyjne ich wykorzystanie w przypadku:

  • Gdy uczestnik zostanie sfilmowany lub sfotografowany podczas wydarzenia.

  • Gdy uczestnik dobrowolnie wyrazi zgodę na udzielenie wywiadu, bądź pozowanie do zdjęcia.

  1. Przetwarzanie danych podczas wydarzenia, w tym poprzez udostępnianie nagrań i zdjęć jest zgodne z przepisami ochrony danych osobowych.

  2. Wszelkie kwestie sporne dotyczące organizacji zapisów rozstrzyga Prezes Zarządu PMI Poland Chapter, a dotyczące realizacji umowy sąd powszechny.

  3. Wszelkie spory będą rozstrzygane w przypadku Użytkowników będących konsumentami przez właściwy sąd powszechny, przy czym konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności może on:

  • Złożyć wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej,

  • Złożyć wniosek o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między konsumentem, a usługodawcą do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej

  • Skorzystać z pomocy powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.

  1. Przepisy niniejszego regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa w wydarzeniu i obowiązują wszystkich uczestników.

  2. Organizator ma prawo do zmiany miejsca i terminu wydarzenia o czym uczestnicy zostaną powiadomieni e-mailowo.

  3. Organizator ma prawo do zmian w niniejszym regulaminie, o których uczestnicy zostaną powiadomieni e-mailowo.