Zespół Administracji Publicznej PMI Poland Chapter wspiera osoby pracujące w sektorze publicznym oraz tych, którzy dopiero planują karierę w administracji publicznej. Naszym celem jest stworzenie przestrzeni do wymiany doświadczeń, zdobywania wiedzy oraz wspólnego rozwiązywania wyzwań związanych z zarządzaniem projektami w sektorze publicznym.
Działalność Zespołu Administracji Publicznej PMI PC ma zasięg ogólnopolski. Już dziś zapraszamy wszystkich zainteresowanych nowoczesnym zarządzaniem w administracji publicznej do udziału w naszych wydarzeniach oraz współtworzenia przestrzeni wymiany wiedzy i doświadczeń.
Inprogress wspiera profesjonalistów i organizacje w rozwijaniu kluczowych kompetencji z zakresu zarządzania projektami, portfelem, zmianą i ryzykiem. Jesteśmy dynamiczną firmą szkoleniową, która łączy technologie edukacyjne z praktycznym podejściem do nauki. Jej celem jest dostarczanie wiedzy, która realnie przekłada się na sukces klientów w codziennej pracy i długoterminowym rozwoju zawodowym.
Przez ponad 17 lat zdobyli zaufanie tysięcy uczestników szkoleń oraz setek firm i instytucji. Współpracują z wiodącymi instytucjami certyfikującymi, takimi jak APM Group, PeopleCert, PMI, Management 3.0, SJSI, IIBA oraz ScrumStudy. Szkolenia Inprogress przygotowują uczestników do uzyskania międzynarodowych certyfikacji, które otwierają drzwi do prestiżowych ról zawodowych.
Strefa PMI jest kwartalnikiem wydawanym przez Project Management Institute Poland Chapter – polski oddział największej na świecie organizacji zrzeszającej praktyków zarządzania projektami. Szerzymy wiedzę o najlepszych praktykach w zarządzaniu projektami, programami i portfelami, promujemy zarządzanie projektami w środowiskach biznesowych i naukowych oraz inspirujemy Czytelników w poszukiwaniu drogi rozwoju zawodowego.